a cata toamna impreuna…

Pe vraja-acestor ochi cu gene lungi si brune,

pe puful din obraji, pe-a chipului minune……………

                         L-am gasit pe hafiz,  din cauza ta,cand ma stiam searbad si fara de articulatie ,  l-ai lasat pe khayyam sa ma imbete, si m-ai svarlit, iremediabil inspre tine. Ai facut din noi , un Unul. M-ai (re)compus.

ma uit la mine, si stiu , abur si opalescenta , ca imi esti, ca ne suntem, acolo, de mult, nu atemporal, nu, ci impreuna de timp ce e scurs, cu noi , inspre si dinspre noi, prin si peste noi.Si ,mai ales, pentru.

…… )am imbatranit amandoi. adica impreuna am parcurs. Deh , eu par batran , pentru ca avataruri ale mintii imi sunt griuri tamplelor.

                           E frumoasa toamna asta ; a cata , nu? Stiu ca pulsul tau imi calmeaza respiratia, simt , simt ca ma urasc cand te fac sa suferi, si mai stiu ca m-ai uri sa iti spun ca simt ca te fac sa suferi. ( dar simti ca eu simt asta, uite chiar simti, telefonul imi spune – my little girl blue ).

                          Ceva imi aminteshte brusc , nu stiu ce, de lumina ce juca , vapaie , pe acel fundal, perete al pesterii parca, lume ireala , , si prizonierii ce stateau cu spatele  , .. ma rog  , percepeau dor proiectia realului. In fapt , butada e inversa in cazul simtirii- nu stiu sa desprind irealul din realul tau, si nu pot sa vad fara tine. Nu cred ca pot. sa nu imi pleci vreodata.

Stiu ca sunt un prost, stiu ca nu pot fi bland si intelegator. Turbat si monstru, maimutza urlatoare . Insa stiu ca nu pot fi decat daca imi esti. 

                          Da , vreau sa imi ” strig” fericirea. Vreau. Stiu ca e doar idee. Stiu ca intangibila din increata zamislire, …………….; dorim, luptam…

amalgamam simtire , pentru…..,   , conventie si compromis, simtim pe cel de langa (din) noi.finalmente , suntem daca e sa fim. Nimic nu ”poate” pentru noi, si nimic nu (ne) poate distruge.

                          Autocombustie , farama de pleoapa; cald mi te abandonez mie, cand iti sunt.

 

 

exist.

 

 

 

 

 

 

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

