dare to think of me as friend?

Dimineata.

Oglinda pare arhiplina de privirea sticloasa – imi simt nervii calati si in imposibilitatea destinderii.Privirea insasi imi face groaza ; groaza multora dintre rasarituri.

                                      ………ride the snake, to the lake, the ancient lake………………………

                                     Ma simt ciudat, si ciudat nu pentru ca m-as rusina de propriile simtiri ci pentru ca am ajuns sa simt durerea asta apriga ; lupt in mine sa concep debuseul. Literele imi fug de dinainte si se refuza . Nu vreau sa ajung sa cred ca lumea asta a noastra concepe socialul din surogate halucinogene . Tipologii fade , si MAI ALES  hade umplu orizontul. Suntem unii pentru altii ca sa ce? Vreau sa imi citesti ziarul sau sa-mi adulmeci parfumul, sau sa te las sa ma privesti in timp ce imi bag………cheile in contact. Imi privesc propria existenta , existenta socio-umana( mai de lemn nu am gasit ) si realizez ca sunt la randul meu surogat. Ce nevoie are X sa stie ca poate as fi vrut sa bem un cognac aseara si sa il intreb  de Mancini {ca sa nu scriu Da Vinci , ca tot se repeta  a nshpea oara filmul pe homme bocs(populi) oftigs}. Lui i-ar fi trebuit converseul cu mine?

Peshte prajit, bere rece , de marca, fum de tigara si iz de conversatie casnica. Plusul scaunului imi provoaca mancarimi in arealul centrului de greutate. AM spus ca sunt la saturatie. Mi s-a replicat calm si asezat, ca in afara de iubirea din dragoste celelalte sunt devia(n)te si aleator necesare.

Mama iti trebuie pentru ca existi uterului, tatal pentru lungimea si taria caracterului, fratele si sora pentru a implini ce nu -ti reuseste curricular.

Si cam atat.

Cu sotia e limpede problema . Trebuie sa perpetuezi specia si sa umpli la randu-ti lumea cu mici si multi( ori putini) alde tine( si EA). { mda, unii se gandesc deja la cincinalul in care voi manca rece}.Daca poti si simti ca o iubesti oricum nu intereseaza pe nimeni, si cei din jur spun ca nu faci decat sa ai un  P.R.  reusit.

Stupizi.

E greu sa intelegem prietenia.(?)(!) Doar nu crede cineva ca stie ce e . Sau si mai hatru ca o poate cuprinde in cuvinte ( norme, acceptanta generala , dogme , datum-uri , ori mai stiu io ce)

                               ……………………..People are strange when youre a stranger
                                               Faces look ugly when youre alone……………………..

AI SIMTIT VREODATA NEVOIA SA SPUI CUIVA CAT O IUBESTI ?

AI AVUT CUI SA I TE ARATI PENTRU CA DOREAI SA STII CA POTI SA FERICESTI JUMATATEA?

VOI SIMTITI CA TRAITI?

                                        …………..Girl, we couldn’t get much higher …………………………..

alerg sa prind himera , si ea isi intoarce fata zbarcita. Nu inteleg de ce capatul esarfei ii flutura inspre in sus, ca si cum ar fi suspendata invers, cu susul inspre jos. Spleen si sila.IERTARE.

realizez  ca respir doar frustrare si  ma retrag. poate revin.sau nu.

: –IDIOTUL !

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

