eu in ecuatia noi

I’ll always be around if you ever want me
Come on and cry, cry baby,

Pusesem mana pe telefon sa te aud . Intrebam in mine cum faci sa ma gandesc; la tine. Nu des, nu ritmic, ci sacadat si amalgama(n)t. Vreau sa stiu ca vrei sa stii ce fac. Incremenesc si ma zaresc pe mine dincolo de orizontul simtit acut. Nu stiu cum e mai incolo daca nu imi esti.Telefonul suna , spulberi tacerea cu vocea ta; te aud , te cunosc, simt glasul acesta , care e al meu. doar al meu. Pentru mine.

Imi e comod , imi e facil, nu am indoieli si  nici frici. Te stiu acolo asteptand sa ma vezi fericit. Nu vorbesc despre gorganele spaimei ca nu te merit.

Ma trezesc si stiu ca ma privesti, in a cata dimineata , si am sens.

Atinge-ma , saruta-mi ochii inchisi inpre-nafara .Vreau sa simt pulsanda vrerea ta , acolo, in miezul pleoapei, perla visului de ieri in cel  de maine.

Exist.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

