”I Have a Dream”

                                                              Am visat ca intr-o zi aceasta natiune se va ridica si va trai adevaratul sens al crezului ei:”prezumam  aceste adevaruri  a fi evidente: toti oamenii sunt creati egali”. Am visat ca intr-o zi pe dealurile rosii ale statului Georgia fiii fostilor sclavi si fiii fostilor stapani de sclavi vor putea sta impreuna la o masa a fratiei.
Am visat ca intr-o zi, chiar si statul Mississippi, un stat desertic, inabusit de caldura nedreptatii si a opresiunii, va fi transformat intr-o oaza a libertatii si dreptatii.
Am visat ca cei patru copii ai mei vor trai intr-o zi intr-o natiune in care nu vor fi judecati dupa culoarea pielii ci dupa caracterul lor. Am visat azi.

..

… dream of our founders is alive in our time…..

..

noi,  noi stim incotro?

sa indrazn(im)esc la un vis ?

i have a dream.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

