“When life gives you lemons, take a lemon, cut in half and squirt life in the eye.”

whatever.

.

Am ” preluat” leapsa asta de la un amic. Sau poate nu.

Insa sigur am simtit, si asta nu doar o data, ca viata se joaca cu mine.

Mi-am dorit intotdeauna sa fiu un nou eu, la o anumita perioda de timp. Sa ma stiu evolutiv. Sa trec dincolo, peste, cu toate, inspre( in) o noua etapa, si intotdeauna pozitiva. au fost siroiri de sange sau amar-sarate, insa mi-am spus ca m-au calit; sunt puncte care de sus, de foarte sus  ( se)  vad ca o linie, dreapta,  intr-un continuum , asemenea  iubirii pe care o simt , sau discontinuu , insa plenara , ca o insiruire perpendiculara, in stropi mari , perfect sferici , ce eludeaza gravitatia, insiruire de fericiri ,mici , marunte, sau mari , care tin sau nu , picurii , in concavitati convexe , detestate sau asumate.  Ma afund in ganduri, si stiu ca  nu pot sa uit ; nu vreau poate. Imi e frica ca nu-mi voi mai aduce aminte  cum imi rasuflai in ceafa prima oara, cum ochii ti se transformara din alabastru-n verde , si cum am simtit prima oara , un svacnet de noua viata.Gandesc.

Mi-e frica sa nu uit sa  zambesc, mi-e frica sa nu uit sa sufar , cand uneori cred ca a trecut o secunda fara sa te gandesti la mine, cu mintea mea , bolnavicos de egocentrista, sa nu uit sa-ti spun cat de frumoasa te simt.

Postul asta ar fi trebuit sa fie despre primavara,  insa nu mi-a iesit. Vezi, incep sa uit , sau nu mai stiu sa descopar in mine, farame de inocenta ( ori poate nu mai sunt – au fost vreodata?). Yin -yang-ul ma salveaza. Sper.

Si tu stii cat imi esti.

Te las lui Marquez in primavara asta ca sa imi revii spre sfarsitul ei. Blanda si calda. Te stiu. Simt.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

