buna seara , prieteni !

Stiu , ai sa imi spui ca  e dimineata.

Dimineata , nouri negri , si din cei albi, americani, isi disputau cerul. asta imi aduse aminte de primaverile copilariei, cand priveam inspre uriasii de calt , si pariam cate un desen cu indieni apache contra unui cowboy cu pusca retezata , care dintre zeii ploii va invinge .

Imi aduc aminte , cartulia nu tocmai groasa , extrem de ingrijita in care am terminat ultimul meu desen , un album in fapt ,  nu foarte mare , in care mi-am inchis copilaria , cu ultimele figuri umplute de culoare , cu mainile si mai ales ochii mei. Discromat , ai sa-mi razi. Da , stiu asta.

As fi vrut ca stropii diminetii sa imi spuna ca tati e (inca ) la biblioteca, si se asteapta ca azi sa ajung undeva mai devreme acasa, si asta pentru ca a gasit in sfarsit cartea aceea imposibila a lui Kosidowski : ”-Avem de vorbit. ” , scurt si nu foarte aspru. Ei , nu mai e sa fie .

E adevarat ca verdele crud al lui martie nu mai e atat de crud si poate nu la fel de verde, si asta e deja un cliseu , peste care sper sa treci , sau  pe care ai sa-l intelegi, dar  de ce totusi cerul pare la fel de aproape? Se spune ca te indragostesti primavara . Posibil . Pot sa ma reindragostesc ?  Focul naste foc  ……

Reindragostirile nu se trec ca indragostiri din nou, sa stii
-dar cum se trec ?
-se trec ca pe fluturi ciudati, de-aia nu ca de obicei. si ma gindesc citeodata daca nu cumva inconstient ti-ai facut cadoul asta al fluturasilor din stomac eterni… atunci cind ai facut pe cineva sa te iubeasca si apoi sa te rupa – si apoi sa te iubeasca din nou..?

-de la ce are culoarea sufletul , tati?

-de lacrima , luc.

 

late edit :  gand pentru Cristi Minculescu

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

