stiu ca daca citesti asta iti pasa !

M-am saturat sa ma satur , de la Paul Mateescu


2 comentarii

  1. Sincer, avem de ales? Exista posibilitatea sa schimbam mentalitatea MAJORITATII? Putem resofta milioane de romani astfel incat sa sa schimbam proioritatile false pe care si le inchipuie ca trebuie sa le aiba?
    Cred, din pacate, ca trebuie, ca si pana acum, sa dam fiecare din coate puternic astfel incat sa incercam sa supravietuim. Principii sanatoase ne inchipuim cu totii ca avem. Ce e adevarat, ca prea putini dintre noi inteleg ca PROPRIILE principii si actiuni, de orice natura, tre’ sa aiba in vedere si cat afecteaza pe cei din jurul nostru… Ne gandim, oare noi si la altii …?

  2. @Ionut
    Alegerea e una simpla. Instinct sau intelect.Am vazut ca ti-au fost sugerate doar raspunsuri afirmative, dar eu nu pot sa fac asta. Am spus ca mi-a ajuns , si ca imi doresc sa schimb asta.Ca individ ar fi o utopie dar ca organizatie .. ai fi surprins.
    Oricum , bun venit aici si merci.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

