M-as fi vrut poate mai altcumva , in anul asta

Am intrat abrupt si bolnavicios in 2009. Bolnav nu fizic ci mental. Se intrevedea un an complet ratat , inca de la inceput. Dar ai stiut sa imi fii , poate chair atunci cand nu meritam.

Am fugit in Barcelona, si ne-am privit ochii, prin vitralii , trencadis, sau geamuri de Starbucks, si am simtit orasul asta care ne-a placut ( si noi pe el, dar nu i-am spus, poate alta data). Torid si abund.

M-as fi vrut poate mai altcumva , in anul asta.

Nu mi-a placut. A fost scremut si fara de energie. Parca am tot asteptat. Ma gandesc acum daca s-a schimbat ceva in mine; simt ca am fost stationar. Poate ceva mai nervos si pe alocuri mai cald ( stiu ai sa spui ca e paroxistic). In fapt am ajuns pe un platou, din care doar zambetul tau ma mai face sa vibrez.

….. m-am privit , furis, pe mine si am vazut ca inca mai stiu sa rad; plin; poate am inchis in mine suferinta; un cocon. un chist. de care sa uit. am iubit mai mult si am urat mai putin. Asta simt si acum, in timp ce ma astern.Da, n-am uitat sa urasc dar stiu inca sa rad. anul asta are sa existe in viata mea pentru ca am ramas viu pe dinauntru. Pentru ca am, inca, iubire.

Multora le voi spune ca viata merge mai departe- da e prafuit si cliseu, insa eu simt ca poti sa te descoperi sau redescoperi, chiar daca nu in fiece zi. Macar in ultima zi. Din an. M-am urat pentru ca nu am petrecut mai mult timp impreuna. Am galopat prin anul asta si cred ca asta ne-a ucis putin. Ori poate ne-a intrerupt rutina? Nu stiu.

Lay your hand upon my pillow

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

