Eu. Tu. Suntem

Am înțeles că fericirea e o stare in clipa în care am realizat că aroma sărutului tău s-a diluat ireal și  etern în mintea mea. Când îți sunt departe, știu, simt că te uiți înspre cer în clipa în care privesc luna de la capătul celălat al pământului.  Simt cum simți că ochii mei sunt ochii tăi când pleoapa nătângă se refuză somnului. 

Imagine

 

Și știu mai ales că suntem, tu și eu.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

